Var fan tar man vägen egentligen?

Jag har inte haft en enda inlägg sen då jag lovade att jag skulle göra ett stort inlägg dagen efter. Men det blev ju inte direkt så. I alla fall har jag åkt Lidingö-banan för första gången idag, jippiii! På stationen fattade man ingenting och det enda som var i mitt huvud var "Var fan tar man vägen egentligen?" På tåget (när det väl kom) stod det "Ropsten-blablabla". Och då kan man ju undra om det är från eller till Ropsten. Men jag klarade mig i alla fall och är nu framme på min tunnelbanestation. 5 min sen till middagen hos Filip och sen ät det back till nördandet av mitt kära Desperate Housewives! Mr happy is... ME! Skolstartskramar Leah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0