Uppgift: CHECK!

Gjorde precis klart blocket-uppgiften för ansökan till LD Södermalm på 15min! Det gick lätt och bra, och maybe ni får seee! Mamma får bara skriva vad hon tycker först, höhö.

Men man skulle ju skriva som en skönlitterär berättelse och inte som en förklaring. Så jag hittade en "aldrig använd brudklänning" och så skrev jag en jag-berättelse om en tjej som just fick hem sin brudklänning då mannen kom hem och berättade att han inte ville gifta sig längre. Och då beslutade hon sig för att "den" skulle ut, tillsammans med honom.

Så då säljer hon den på blocket! Haha! Bra va? Nu måste jag bara skriva lite om mig själv, vilket alltid är det svåraste! Jag låter alltid egotrippad när jag skriver sånt och tänk om de inte tycket att man är en bra person! Usch, hemska tankar.



xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0