Shoppingdag på 700kr

Hihi, var och shoppade i stan i dag med Anna och Lina. Vi var dels på Gallerian och PK-huset, men sen gick vi in på lite butiker på gatorna också. Så en lista på vad jag köpte:

  • Rött nagellack från Mavala. Nummer 74, namn Los Angeles. Kicks 59kr
  • Vita tofflor i fejkad päls,  fett myyys! Åhlens 99kr
  • Body Butter, Mango. Från the Body Shop. 165kr
  • En gräddvit kuvertväska med små diamanter på ett ställe. Glitter 199kr
  • En silvrig ring. Glitter 89kr
  • Ljusrosa/Vit kofta. H&M 75kr (Rea, originalpris 149kr)
  • Liten vit spegel att ställa på skrivbordet, som present till Erica som jag ska träffa imorgon. I know she dont know about my blog ;). Urban Outfitters, 109kr (Rea, originalpris 350kr)
Så, ni får bilder imorgon!

Sen så ville jag bara skratta lite åt en kommentar (några kommentarer) på bloggen. Det skrev på förra inlägget "Nog". Där skrev jag att jag ska göra det, men ingen vet vad. Kommentarerna var:

  1. Misshandla *****?
  2. Ändra datumstämplingen på ***** kakor?
  3. Hota med att ***** inte får någon namsdagspresent?
HAHHAHA, jag verkligen skrattar ihjäl mig! Så elak är jag verkligen inte. Och nej, det är verkligen inte någon av de grejerna! Men som jag sa till Anna tidigare idag: Det är något som skulle få många att gråta stjärten av sig. Hihi, även om ni listar ut det och säger rätt säger jag det inte!

Nyårskramar



PS: Bråket håller på att lösa sig <333 (Första gången jag skriver hjärtan på bloggen? :O)

Kommentarer
Postat av: Lina

haha nej det är det inte, du har skrivit det EN gång förut och då skrev du också: "första gången jag skriver hjärtan på bloggen?";) haha jag= perfektionist tyyp ;)

2011-01-04 @ 15:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0