I Love Bio

Men hellu på er!
Jag vet att jag har så extremt dålig uppdatering just nu. Me. Det ska bli ändring, börjar imorgon efter mitt utvecklingssamtalstiderna!

Nu har jag landat hos pappa med 2 kassar kläder, smink, målargrejor och all that kind of shit. Just när jag kom hit kom jag på att jag glömde den packade dataväskan hos pappa, morr morr. Och nu sitter jag här hos pappa och kom även på att musen tog jag ju med den bärbara hem till mamma för att på alla funktioner på the Sims. Så jag kan inte göra något på datorn gör förrän imorgon klockan typ 5.
Varför kan jag då da? Mamma kommer på utvecklingssamtalet som jag har imorgon, som jag definitift INTE längtar till. Man ska tydligen hålla det helt själv, och ta upp alla ämnen och det man vill prata om. Men mitt problem är att jag hatar utvecklingssamtal och har inget att prata om... Ännu mer morr morr!



Men annars är ju allt chill och coolt och underbart, hihi. Nej men har haft en underbar och rolig helg med Felicia. Vi har aldrig riktig gillat varandra, men vi kommer närmare och närmare. Så vi gick på bio och skulle ha sett Winter's Bone, men den var ju från 15. Inte för att jag har något emot det, men jag skulle nog aldrig komma in nu och mamma tyckte inte vi skulle försöka heller.
Så det blev Easy A istället, vilken jag sett förut. Men den var bara bättre andra gången! Men nu har jag ju hakat upp mig på intro-låten och låten som ät i ett "sjungande kort" hon får. Hela dagen har jag gått runt och sjungit: "I gotta pocketful of, pocketful of sunshine! TAKE ME AWAAAAY, TAKE ME AWAAAAAAAY!"



Pocketful if Sunshine - Natasha Bedingfield








Change of Seasons - Sweet Thing



Du kommer bli kär i första ögonkastet ;)

Xoxo



PS. Dags för ny design snart kanske? Vårdesignen, för att välkomna våren.. Låter spännande! ;) DS.

Kommentarer
Postat av: K

Duu får iiiinte byta skola!!!<3

2011-01-19 @ 11:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0