Varm som en gris?

Enligt pappa är jag det. När han kom in på mitt rum för att säga att maten var klar, så (som han aldrig gjort förrut, men jag antar att det är för att jag är sjuk) kom han in och la armen på min axel. Han anmärkte direkt hur varm jag var kände på min panna. Tydligen var jag så varm så att han till och med frågade om jag behövde hjälp nerför trappan. Och det här betyder då att jag blir hemma imorgon igen.

Middagen blev sen idag, 21.30. Och nu ska jag bara duscha och gå och lägga mig. Jag behöver verkligen duscha nu, för jag har inte duschat sen i Tisdags kväll, då jag blev sjuk. Jag har verkligen inte orkat, men nu känner jag mig så ofräsch och äcklig att jag måste. Eller jag stinker inte direkt, utan mitt hår är bara flottigt, vilket jag hatar. Usch, fy, bläää! Och man känner sig så fräsch, ren och sval efter att man har duschat, och det är skönt när man sover.

Så puss på er alla läsar, och jag skriver när jag vaknat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0