Vad skulle jag ha sagt?

Nu har jag inte gjort inlägg på hela dagen, och gjorde inte på hela kvällen igår heller. Men som rubriken lyder, vad skulle jag ha sagt? Har inte gjort ett skit någonting.

Men nu har jag i alla fall varit nere i centrum med pappa och hyrt 2 filmer. The Messengers och Prince of Persia (the Sands of Time). the M har jag sett 1 gång förrut och den är jättebra, PoP är jag lite osäker på. Verkar inte direkt så jättebra om man säger så. Jaja, fanns inget bra idag nästan. Och jag grååååter för att de int ehade Sweeney Todd (the Demon Barber of Fleet Street)! Buhuu! Var ganska länge sen jag såg den nu, så jag vill se den igen. 



Sen såklart lite lördagsgodis och en random tidning. Den blev då Frida. Har ingen aning om den är bra eller inte för jag har inte läst den tidigare, men det är en typisk tjejtidning med skvaller, mode och skönhet. Det är som Julia, men en lite vuxnare version typ.



Sådär ser den ut.

Men tjenixen på er, ska nu läsa min tidning och rita lite. (Ovanligt kort inlägg, tycker inte ni det?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0