Oooont i maagen!

Återigen: Usch! Mår fortfarande dåligt, och har även ont i magen :(.

Jag släpade mig med pappa till centrum och hyrde 2 filmer, Have You Heard About the Morgans? och Remember Me. Jag startade Morgans-filme direkt när jag kom hem och har legat och myst i soffan med äppeljuice. Den var inte så bra som jag hade väntat mig, men helt okej. Trodde den skulle vara roligare, men men. Bra ändå.
Till middag var det kyckling och ris, men jag tvingade i mig det. Och jag blir hemma imorgon igen. Och troligtvis på Fredag också. Lite synd för annars hade jag fått reda på hur det gick på tyska provet imorgon! Och så saknar man ju sina kompisar också! Men ja, ja. Det finns inget man kan göra. Ich habe fieber unt ich bin erkältet... (Jag har feber och jag är förkyld). Eller njaa, pappa tror att jag har feber, men vi har inte tagit tempen. Men troligtvis, eftersom jag har huvudvärk, hostar, nyser, snörvlar, inte har aptit, fryser men svettas och är småvarm. Finns det nått mer sätt att utgöra att jag har feber?

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Egentligen hade jag velat lega i sängen och somna in till Remember Me, men det är för sent och jag är för trött. Ser den imorgon i stället.


Och nu för att inte tråka ut er helt så tänker jag lägga upp en random bild som inte alls har till ämnet att göra. Vet att vissa tycker att saker blir roligare med bilder ;) (Eller så kanske jag lägger upp det här för att tråka ut er? Ja, det stämmer nog...)


En teckning jag gjort. Blev ganska nöjd, faktiskt. Ritade av en bild på Veronica Maggio, men hon ser betydligt mer arg ut på min teckning. På den riktiga är hon ganska känslolös.


Här är den riktiga. Eller, hon kanske ser lite rädd ut? Jaja, de blev ganska annorlunda ändå. Handen ser lite knajstaj ut på min tecking, men palla ändra xD

Men godnatt på er alla läsare, och sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0