Måste bara visa innan jag äter ;)

Jag har helt fastnat för en låt. Skulle så vilja dansa till den på dansen!



Commander - Kelly Rowland

Det är riktigt house musik, och perfekt att dansa till också. Gillar musikvideon också. Förutom att David Guetta är ganska töntig ;P Men jag älskar det här med Red vs Black.
Så ni vet finns den även på min lilla rosa iPod till höger ----------------------------------------->
Under om och över sök i bloggen. Där kan ni ju också hitta andra låtar som ligger på topp hos mig nu! Ska uppdatera iPoden senare idag, finns en massa mer låtar som jag är galen i just nu! Lyssna, lyssna, lyssna!

Kramis på er


Kommentarer
Postat av: Nora...

Sv: Tack så hemskt mycket,jag utser en vinnare kväll och se om det är du som har gissat rätt!:D



Kram!

2010-10-21 @ 14:59:00
URL: http://oonlynora.blogg.se/nora

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0