Leah Tipsar: Sminksida

Nu tänkte jag tipsa om en sak här bara. JAg hittade den för ca. 2 månader sen, men har inte kollat på den eller brytt mig om den förrän idag! Jag har checkat hur bra sakerna är och priset, och det är helt underbart! Sidan har fått jättebra recensioner, och de flesta saker kostar bara 18.50kr! Om det inte är ett stort kit med flera saker i. Men är det inte helt underbart? Så fort jag får min månadspeng (på Söndag) ska jag ta och beställa lite smink jag inte har! T.ex en ögonbrynspenna (Eyebrown Liner), rouge (har bara en knallrosa, som jag köpte för när jag skulle spela Bella) och sen nån ny ögonskugga med en färg jag inte har (om det nu finns nån). Åh, det går inte att sluta! JAg säger åt mig att jag redan har jättemycket smink (4 ganska stora necessärer, och jag behöver snart en ny) men ändå vill jag bara ha mer och mer och mer för att jag säger "nej men, det där har jag inte men det behöver jag och det med!" AAAH FÅ STOPP PÅ MIG NÅN GÅNG DÅ!
I alla fall, tillbaka till sidan:

Eyes Lips Face



Japp, det är sidan och jag har inte fullt checkat allt, tan bara smink för ögonen. JAg tipsar däremot att inte köpa mascara där, den tror jag inte är särskilt bra, utan köp en "professionell" från typ MAybelline New York eller LÓREAl Paris som du dessutom har kollat in i en butik så att den verkligen ger just de fransar du vill ha. Olika mascaror har ju olika effekter, ögonskugga är ögonskugga med olika färger. Även om det kan vara välfigt dålig kvalité och vara pulvrigt, vilket kanske itne är så bra. MEn det har jag sett att det fått bra betyg, så jag litar på de! Och sen är det ju så billigt! JAg ska nog börja med att bara köpa 1 ögonskugga för att se att den är bra och så, om jag gillar den så kan jag köpa mer!


Här är ett alternativ på en ögonskugg-palett med 4 färger för 18.30 (Glad och chockad? Jag med). Det finns självklart en massa mer färger en just denna, men jag älskar den paletten! Vanligt bruna och naturliga färger = hot!

OCh jag har även bevis på att det faktiskt är så att detta smink är bra, kolla det här:


En tidning, vilken vet jag inte, skrev om E.L.F (som då även finns i andra länder) och om hur otroligt billigt och bra det är! De har ju skrivit så här: "OK when you think of cheap make-up, you think Pat Butcher." (Sök på Pat Butcher på google så förstår du vad de menar) "But now ELF has created a range where absolutely everything from brushes and lippie to mascara costs 1.50 and there´s not a shimmer of tackiness in sight. Plus Eva Longoria loves it. Back off Eva, we´re more skint than you."
Översättning:
"Ok, när du tänker på billigt smink, så tänker du Pat Butcher. MEn nu har ELF skapat ett sortiment smink där absolut allt kostar £1.50 (18.59kr) och och det finns inte en bit klumpigt smink i sikte. Plus att Eva Longoria älskar det! Men Eva, vi är mer panka än du."

Så det var det, hoppas du njuter av sidan och det nya - och otroligt billiga- sminket som du kanske köper in!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0