Jordnötssmör och studmatta!

Idag i skolan var det väl najsigt. Nu har de som missat inlägget om att jag vill byta klass, eller de som inte läser min blogg, också får reda på det. Men jag är helt bestämd om att jag vill byta klass nu, får se om jag vågar prata med pappa om det. Det känns ju så mycket enklare att prata med sin mamma, men jag är inte hos henne förän på Lördag. Vi får se, och själklart skriver jag här när jag pratat med mamma/pappa.
Men det är ganska jobbigt för vi ska göra ett projekt i klassen, alla andra klasser gör det däremot också. Vi är uppdelade i fem grupper i klassen och varje grupp har ett eget område på jorden. Polarområdet, Savann/Stäpp, Barrskog, Regnskog och min grupp, öken. Det är så himla tråkigt och nu var jag tvungen att ta hem för att skriva rent på datorn! OCH JAG PALLAR INTE! Fast jag måste, så jag gör det väl snart... Om jga inte kan slavarbeta min brorsa till att göra det :P

Efter skolan idag gick jag en kortis till Lina och hoppade studmatta med henne och hennes lillebror. Det var jättekul, men jag kunde inte stanna så länge för fina Lina hade dans. Men då gick jag ner till centrum och lämnade tillbaka en typ 6 dagars för sen ljudbok. Som tur var var den inte reserverad. Men sen skulle jag köpa nya guld och silver pennor på bokhandeln men de var slut :(

Nu hemma har jag övat på piano och ska precis rita. Sen har jag ätit mackor med jordnötssmör, så himla gott. Och ikväll till middag blir det Spagetthi Carbonara och så ska vi baka American Cheesecake. Har smakat AC en gång för typ 3 år sen, då gillade jag det inte. Så man får väl se ikväll, desutom var det en annan sorts AC vi ska baka ikväll. Däremot ska jag bara ta en pyttebit om jag gillar, känner mig uppstoppad och fet xD

Kram på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0