Halloooweeeeeeen!

Snart är det ju då Halloween och jag bara längtar så! Jag tjuvstartade lite igår med Freddy. Hon sov vöer hos mig och vi körde Anden i Glaset i 9 timmar (:O)!!! JAg är lite sur, för den sa att killen jag är kär i skulle skicka ett mail på FaceBook och fråga chans på mig, men det hände ju såklart inte, haha. Sen för kul gick vi Bus eller Godis. Vi sminkade oss lite snabbt på 5 min, Freddy bara lite läppstift och jag lappade på hur mycket mejk som helst! Jag såg ut som en zombie-vampyr-häxa. JAg hade mina jeans, ena benet uppdraget, svart linne, vit skjorta som hängde på sniskan och en svart skjorta på sniskan åt andra hållet och ena armen uppdragen så att man såg den vita skjortan under. Om jag ska vara ärlig, så såg jag riktigt spöklig ut enligt mig, haha. Vi plingade på 5 dörrar och fick 2 äpplen och några typ finska vaniljkomfekter som smakade blää. Men äpplena var de godaste jag ätit om jag säger så.

Nu ska jag städa mitt rum (vilket är jättestökigt efter igår) och sen duscha och fixa till mig lite. Men jag är så uttråkad och vill göra något! Nån av mina kompisar som vill mötas i centrum eller nått? Pallar inte sitta här ensam med min FB och min blogg... Ska typ cykla dit med pappa nu så man kan ju mötat där :)

Så nu ska jag bara blaska på lite mejk, duscha och plocka undan lite saker och sen sticka.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0