Dansen, värst ever!

Jag vet inte vad som hänt med min danslärare! I år har hon gjort fruktansvärda och hemska danser. Okej, nu kanske jag tar i lite mycket, men dåliga är de. Och sen idag skulle vi bestämma vilka kläder vi ska ha på dansshowen idag. Och kan ni gissa vad hon gav som förslag? Till Blah Blah Blah, var det helt okej, jeansshorts, svart linne, skjorta (ej enfärgad) och svarta tights. Men sen till Broken Heals, (USCH!) gav hon som förslag att vi skulle vara helt svartklädda och sen ha en tomteluva eftersom det är precis innan jul! P.g.a att jag valt en pissdålig grupp i år som innehåller typ massa, småbarn (?) så började alla skratta och skrika jaaa! Nej men gud så kul!
Och då förstördes längtan till dansshowen för mig. YIPPI!

________________________________________________________________________________________________

Vet Ni? Nu är det faktiskt bara 4 skoldagar kvar och sen är det höstlov! Skönt, eller hur? Jag längtar som in i bängen, för jag är så himla utsliten och trött. Gud, jag ska typ sova hela tiden, förutom då jag träffar kompisar! Har pratat med söta Anna om att gå på bio och se Tusen Gånger Starkare (verkar så bra!) och sen också att träffa Linnea R! Guuud så jag längtar efter henne! Vi har inte träffats sen i Juli!
När vi chattade tidigare idag så gjorde vi en lista på några saker vi MÅSTE göra:

*Gå på bio.
*Sova över hos varandra.
*Se till att våra familjer bjuder varandra på middag.
*Gå till eriksdalsbadet.
*Fika på Princess (ett café. Det är en tradition då jag köper chokladboll och LR chokladbeskvi! Förut gick vi dit typ varje helg och fikade, och det var jättemysigt!)
(Denna lista gjordes av LR. Jag fyllde även på med en till punkt)
**Hänga på stan och ragga killar
Haha, vilket jag är bäst på och gör hela tiden ;)
Sen la LR även på tjejsnack, vilket är ett måste oavsett när man träffas!

Ska bli så kul! Självklart kommer det bli skitakul att träffa Anna eftersom vi har skilts åt i klasserna och vi inte har gjort nått på så länge. Eller okej då, 2 veckor sen. Men då var vi inte ensamma, utan Freddy var med, vilket också är kul! Åh, gud, jag hänger inte med, det är så mycket jag vill ha just nu! MEn som vanligt är jag pank och jag får inget och alla fortsätter säga att du fyller ju år om en månad och det är ju jul om 2 månader och blah blah blah! MEN JAG ORKAR INTE VÄNTA MEEEER! Jag vill ha min födelsedag där jag planerar en sleep-over för tjejerna i klassen för att "förena oss till ett", eller ja... Haha. OCh sen vill jag så ha jul! Den känslan fick jag när det var helt vitt i Fredags och även när man tänder ljus och det luktar exakt som på julen! Åååh du kära jul bara kom, jag ber dig!

På tal om det var jag och shoppade med mamma och det blev lite nya inköp där då!


Här är en jättefin julstjärna att hänga i fönstret. Den hittade vi i en jättegullig liten butik som hade jättemånga fina prydnadssaker, däremot hade de asfula och tantiga kläder och jag minns inte vad den heter. Stjärnan hamna i en kasse men det fanns så mycket svindyra underbara saker som också borde hamnat i kassen, enligt mig.


En tröja från Weekday som heter Boy Bird Tree. Totalt älskar den, inte kanske den snyggaste man kan hitta men otroligt skön och varm, även om det är den t-shirt! Åh, vad jag älskar Weekday, har så himla snygga och underbara och bekväma kläder med bra kvalité, JAG DÖÖÖÖR! Varför måste allting vara så dyrt så att man inte får det av sina föräldrar ;P Önska att man kunde vinna på lotto, eller att jag uppleva min dröm och bli skådis, för då kan man ju ha mycket penger, hehe.



Vi köpte lite mer som jag inte har haft möjlighet att fota, men däremot hann jag fota denna otroligt söta Halloween-dekoration! Jag tycker den är ursöt.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0