AAAAAAH SÅ JÄVLA FUCKING GLAD!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Ni skulle bara veta vad som just hände! MEn det får ni inte veta förrän längst ner i inlägget!

JAg cyklade ju idag med pappa, först var det jättefint strååålande väder och så gick vi in i butiken. När vi kom ut så var det gråmulet och skulle nästan börja regna! Så tur att jag tog med vantar :D

Nu tar jag ego-bilder med min dator och har skitatråkigt förutom det som just hände.



Jag och Freddy körde ju Anden i Glaset i nästan 9 timmar, och även sa den att idag skulle killen jag är kär i be om mitt nummer och sen också fråga chans på mig! Och imorgon skulle vi på dejt, vilket nu är omöjligt eftersom jag planerat in annat -_- MEn alldelles nyss på chatten på FaceBook frågade killen jag är kär i om mitt nummer! :O Jag har aldrig fått sån här bra kontakt med en kille förrut, inte ens så att jag vågat chatta med honom på FaceBook. OCh nu har jag en killes nummer! OCh nu är han bara tyst som om han är generad :DDDDDDDDDDDD!!!!!!! Jag brukar aldrig lagga med utropstecken och hjärtan, knappt göra smileys, men nu laggar jag som in i helvete!!!!!!!!!!!! MITT HJÄRTA SLÅR 1000 SLAG I MINUTEN OCH DET FLYGER UPP I HALSGROPEN PÅ MIG, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
I'M IN LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!!!


xoxo


Kommentarer
Postat av: viilmis

Guuuud linnea!! :D grattis eller va man ska säga ;) <333

2010-10-30 @ 22:40:29
URL: http://viilmis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0