10.30, Skumma ljud?

Gud vad jag måste vara trött och ha huvudvärk. Har trott ända sen jag vaknat att det har kommit massa skumma ljud då och då... Jag MÅSTE verkligen vara sjuk!

Nu på morgonen har jag i alla fall surfat lite på nätet, läst några bloggar (den här, den här och den här). Den sista (JustVendela) tycker jag är helt underbar! Hon har grymt bra stil, och kan nästan allt om mode. Och var får man så snygga kläder ifrån? Liksom... hur har man råd också? Japp, avis e jag ;) OCH GUD JAG VILL BARA HA HENNES GARDEROOOOB! Give it to me, typ now!

Nu ska jag snart gå ner och äta frukost, om jag nu får i mig den. Men jag tror jag är på bättringsvägen, för jag känner mig hungrig! Vilket jag oftast inte gör när jag är sjuk. Thumbs up! Pallar verkligen inte vara sjuk, så himla jobbigt. Man känner sig hjälplös, och jag totalt hatar när föräldrarna kommer och "Men gud hur mår du? Stackars älskling! Drick så mycket du bara kan och försök att äta! Ååh, jag älskar dig! Stackarn..." Och när de upprepar och tror att man mår dåligare än vad man egentligen gör, och de försöker tvinga i en de där huvudvärktabletterna (ännu värre för mig, kan inte svälja tabletter så får såna där brustabletter som smakar skit!). Usch, plåga. Sen säger de åt en att sova och vila så mycket som möjligt, men liksom. Hur ska jag kunna sova när de sitter där bredvid en och pratar med en och klappar en på kinden? Jag blir galen! Tur att man får vara ensam hemma på dagarna, när föräldrarna måste jobba.

Men efter frukosten så ska jag sätta på Remember Me. Den verkar så otroligt bra, och jag bara längtar. Dessutom är Robert Pattionson så grymt het! Skriver om hur den var efteråt. Gör en liten recension om man säger så :)

_______________________________________________________________________________________________



Skulle egentligen lägga upp en bild på min lilla mys-outfit för idag, men internet går så segt att den inte ens vill ladda upp en bild i inlägget. Får bli lite senare!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0