Trött, uttråkad och längtansfull... Kan det bli bättre?

Jag är extremt trött eftersom det har blivit natti-natti kl.11 två dagar i rad nu, och det är verkligen inte bra! Ikväll kommer det också bli sent känner jag på mig. Pappa jobbade sent och vi har fortfarande inte ätit middag, sen måste jag plugga lite (ska plugga lite mer nu också, för vi har SO-prov imorgon) och sen måste jag packa ner gympakläder i en plastpåse eftersom mina gympakläder inkl. min påse, min kompis utlånade bikini (:O), dyra skor, hårborstar, mascaraböjare och lite pengar har mystiskt försvunnit, och dessutom ta ut linser och tvätta bort smink, OCH byta om och bädda sängen så jag ens kan sova på den. Livet e' gott alltså...

Jo, jag antar att min svarta gympapåse med stor vitt NIKE-märke på försvann (glömdes) på bussen, så mamma åker till SL's "glömda-saker"-garage imorgon och kollar, vilket är hemskt eftersom det är typ 1000 glömda saker bara inslängda dit. Usch, tur att inte jag behöver leta i alla fall...

http://static.2.junkyard.se/Images/Dynamic/Products/17200_01_0.jpg

Uttråkan? Jo det beror på att jag bara sitter vid datorn och väntar på att något ska hända på FaceBook. Naglarna är målade och fixade, alla spel på datorn försvann när den mystiskt var tvungen att återställa sig (hmpf...), går inge bra på TV, har inga ritidéer, lärt mig allt som jag kan lära mig för nuet på piano, alla små gamla spelapparater är tråkiga, jag kan inte gå och lägga mig utan middag, alla filmer är sedda, får inte till nån skärpa på bilderna jag tar, har ingen gitarr, har inga idéer på att skriva böcker/noveller som jag brukar och allting är bara helt peck. Nån som har tips på nått att göra?

Btw, idag i skolan var det en konsert i matsalen. Storbandsklasserna från gymnasiet Kulturama (kreativ inriktning så som sing-a-song-writer, teater, dans, storband, foto och film e.t.c) kom och spelade för oss, och de var så jävla bra! Jag som är väldigt intresserad och uppskattar musik (oavsett om den är gammal till ny, jazz till pop, blues till rock, bring it to me bitch!) så tyckte jag väldigt mycket om att titta och blev väldigt fascinerad. De spelade just blues, rock, jazz och lite funk. Ett ord: NICE!
Det här gymnasiumet verkar som ett väldigt bra gymnasium och det är typ värsta drömskolan! Man kan vara sig själv (verkar det som) och alla är liksom snälla och schysta mot varandra. Och sen är det ju precis mina intressen, och det är just det här gymnasiumet jag ska söka till när jag börjar gymnasium, vilket är 4 år kvar men ändå.

Ni undrar säkert om min längtan? Jo, idag fick jag ledigt från skolan för på Fredag, kan ni gissa vad jag ska göra då? JAG SKA TILL LONDON! Vi ska gå på Jimi Hendrix-museum, Madame Tussauds (älska MJ-dockan), London Broadway -troligen the Phantom of the Opera- och självklart Big Ben, Piccadilly Circus, London Eye, Buckingham Palace o.s.v. Ska bli så kul och jag längtar som in i helvete! ÅÅÅÅÅH JAG VILL DIT NU! Fast i och för sig är det ju bara 1 dag kvar och sen åker vi.
OCh självklart längtar jag efter min födelsedag den 7 December, som är om typ 12 dagar! Jag önskar mig så mycket och jag vet inte vad jag ska få! Men jag tror en iPod touch eller iPhone om mina föräldrar är tillräckligt snälla nu när min mobil är helt fucked-up! Längta, längta, längta!


Apple iPhone 4 vs. Sony Ericsson Yari u100i  VAD TYCKER NI?


xoxo

LEAH

Kommentarer
Postat av: Kjetilrebecca

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-04-23 @ 19:34:32
URL: http://kjetilrebecca.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0