Northern Face Jacka = Jävligt dyr

Nu kom jag precis hem efter en (stor) shoppingtur med mamma. Det gick på typ 5000kr, hehe. Kläder för 2, jacka för 3. Japp, jävligt dyr jacka. Men den kommer jag ha ett tag nu framåt. Men nu kom jag även på när jag kom hem att det är nog samma som Sofie, fast min är vit och hennes är svart! Opsiii, piiinsamt!!! Men det kanske inte gör så mycket, hoppas jag i alla fall.

Kläderna jag köpte var i alla fall jävligt snygga, enligt mig. Alltihop från JC. Många tror att JC är en skräpbutik, men det är det verkligen inte! Den har billiga kläder till bra pris, och det är snyggt och det följer modet. Några saker av det jag köpte var en beige spets-topp, svart partyklänning med spetslager och snygga band runt midjan, en snygg midje-kjol, 2 linnen i beige och ljusrosa, 1 svart kavaj, 1 mönstrad tubetop och ett långt halsband med kors på. Ååååh, vad jag är kääär! Bilder kommer in på detta inlägg imorgon kväll, just nu kom jag just hem och det är ganska sent. Har tagit ut linserna redan och ska bara duscha och hoppa i säng. Måste ju upp kl. 6 imorgon och jag ska hinna få på linserna, klä på mig, äta frukost och sticka, och även vara där 20 i 8! Det är ju så grymt tidigt när man är skolpolis, och imorgon MÅSTE jag ha på mig linserna eftersom jag ska till optikern och de ska kolla om de sitter bra och så. Men jaja, får stå ut. Vad jag valt har jag valt, och det går inte att ändra på nu. Och sen får jag ju en gratis dag på Gröna Lund i slutet av 6:an, och det är jävligt nice! Åkband och inträde kostar ju typ 600kr, nu är det bara Spökhuset för 40kr man måste betala för. ÅÅÅÅÅH LÄÄÄNGTAR!!!

Men pussssssii på er

(Och juste, i helgen har jag 3 alternativ. Kan välja 2. 1. Shoppa med Anna 2. Leka med Freddy 3. Bio med Kristina. Tror det blir 1 och 2, för det var de första grejerna jag bestämde mig för. Anna och jag kan shoppa nån annan helg kanske, OCH SEN SKA JAG LEEEEEEEEEEKA MED MIN ÄÄÄÄLSKLING hoppas jag)

xoxo


(Loggan för Leah kommer vara ersatt med en ny snyggare om bara några dagar. Gör en ny snygg i PhotoShop som också passar in bättre. Fett schteeeeka naaaajs!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0