Möta Anna i stan typ nu

Japp, ska ska åka in till stan för att möta Anna och ca.10 min. Ska bara blogga och sen sticka. Och nu tänkte jag bara visa upp dagens outfit.


Här är den underbara outfiten jag har idag, bilden är från provrummet.
De nya kläderna i den här outfiten är:
Svarta Kavajen 399kr
Beige Spetstopp 199kr
I'm typ in love, yess.

Igår var jag med Freddy och vi såg Flightplan, vilket är en av mina favoritfilmer eftersom den är så väl planerad och väldigt bra gjord. Jag var även snabbt hos optikern för att se hur jag ser med linserna. Jag ser lite dåligt på höger öga, men det märks inte när jag ser med båda ögonen. Ska då dit igen om en månad när linserna jag fick med mig hem är slut. Jag var på bibblan och hittade sagan jag ska berätta om i skolan. Den heter Mirabell och är helt underbar. JAg läste den om och om igen när jag var liten. Den är utdragen ur boken Nils Karlsson-Pyssling av Astrid Lindgren, men den blev omgjord till en bilderbok och det var den jag läste. Bilderboken hittade jag inte på bibblan men jag får mail när den finns, men jag lånade Nils KarlssonPyssling och läser därifrån till att börja med.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0