Miss. Linnea in tha house!

JAg och brorsan träffade ju Linnea och Ludvig i centrum och fikade och det var jätte-big-feta-nice! Däremot bröts traditionen av att de inte hade stora chokladbeskvier som Linnea brukar ta och inga chokladbollar med socker, utan bara med kokos, kaos! Nej men, det gick bra ändå. Efter gick vi till matbutiken och köpte 3 liter läsk, 200g choklad och en fet godispåse och så åkte vi hem till oss och såg på film. Superbad, eller Supernollan som den heter på Svenska.


Typiskt amerikansk film med snuskiga skämt som uppskattas väldigt mycket nu för tiden :P Men den var bra och grymt rolig, däremot inget man ska se med föräldrar om man inte har föräldrar som man skämtar om sex med hela tiden. Annars kan det bli ganska pinsamt.

Ingen drack ett skit av läsken men brorsan tog med ena flaskan till bion som han gick på med sin kompis senare, han såg Saw 7 3D, och därför säger jag till honom hela tiden att han är helt jävla dum i huvudet och cp-störd. Haha, men nu ligger det då även kvar en hel flaska i kylen. Tur att det är Julmust, vilket jag inte gillar, annars hade den säkert varit slut vid det här laget.

Annars har jag och min älskling (framtida älskling i alla fall) kommit närmare varandra. Tror det kommer hända någonting snart. Ett tecken på det var från när vi messade med varandra och han frågade vad jag skulle göra resten av lovet, och när jag sa "vara hemma" så blev han helt tyst som om han var nervös. OCh sen började han skriva massa saker med ukrainska bokstäver och sen sa han att han måste gå. Hahaha, typiskt tecken på att vara nervös. Eller är det bara jag? Jag är en väldigt tankspridd och tänker stort, och därför har jag väldigt många teorier på vad han tänkt på just då. Fråga mig inte var jag får allt ifrån.

Så vad händer i veckan? Jag och Sofie ska sova över imorgon och se på skräckfilm! Kommer bli jättekul och jag längtar verkligen! Annars så ska jag och brorsan träffa Linnea och Ludvig på Torsdag igen och på Fredag ska vi åka till mammas pojkvän Filip och hans dotter Felicia för att Alexander kommer hem. OCh sen i mina drömmar kommer jag och älsklingen gå på bio på Lördag!

Det var allt, xoxo



Kommentarer
Postat av: Anna

Tänk om ni blir IHOP!! gud va kul , lycka till leah <3

2010-11-06 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0