Hallojsan, gästbloggning nu av Freddy!

Hallojsan, säger bara ett snabbt hej för nu ska lilla dumma söta Freddy. Skolan har varit bra idag, förutom att jag blev ledsen (I BÅDA ÖGONEN, BUUHUU. haha) och började gråta på lunchrasten. Japp. Nu "leker" jag med Freddy (mamma pappa barn! haha) och vi ska planera en resa till någonstans. Förut var det Japan och vår resa kostade ungefär 15 miljoner svenska kronor. YAAAY!

linnea gillar baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasaaaaaaaaaaaaanker meeeD piii(e)inngar. hooon tycka om att ta pengar från sånan banasrner, bankaråna linneaaaaa gillartyy. linnnaelas gillar elsÖktiskatsoikskt gummibaaaand. hon harararararaarar 1119+ parfimmer. iiiiipodd liiieasssaa gilllaraarra!!

Det var... ja, Freddys väldigt seriösa meddelande till oss. OBS! Freddys åsikter har ingen logisk mening och har verkligen ingen ärlighet. Den är bara helt psykiskt puckad och får små barn att vilja hoppa in i stora blå skåpbilar.
Korrekt översättning av Freddys text:
Linnea gillar banker med pengar. Hon tycker om att ta pengar från såna banker (Det Freddy ville skriva var bananer, men mena banker och desutom stava fel), Linnea gillar att bankrån. Linnea gillar elastiska katolska gummiban. Hon har 1119 parfymer. (11 parfymer egetligen, men men) Linnea gillar iPods.

Hoppas ni inte nu har blivit psykiskt störda, för då kommer jag att förlora mina (väldigt få) läsare.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0