Forgot to

Jag har helt glömt bort atat blogga för jag har haft så himla stressigt. Men nu är jag back, och det är som vanligt igång med skolan och sånt efter helgen.

På FB har jag skickat mail om en sleep-over hemma hos mig för tjejerna i klassen. Och jag försöker desperat få de att säga vilka filmer de vill se, men jag har inte fått ett enda förslag på film. Förutom från Sofie, eller njaaa, hon sa att vi borde se något roligt eller skräck. Roligt blir det säkert, och skräck kommer aldrig gå eftersom de flesta i klassen hatar det och blir pissrädda. Och jag som ääääälskar skräck så jävla mycket, och tänkt va mysigt att sitta alla tjejer i soffan hemma hos mig med filtar, gosedjur, kuddar och varandra och gömma sig för rädslan. Sitta där och kramas och skrika, medan man hör mig och Sofie skratta åt de som blir till pajer i köttkvarnen, HAHAHA.

Men nu har vi i alla fall sjukt mycket läxor som. Typ 2 (lååånga) till varje dag. Till imorgon har vi att läsa ett kapitel i den sanningsbaserade boken Kensukes Rike, och sen har jag lite tyska grammatik. Usch, jag brukar vanligtvis inte läsa läxor men just den tyska grammatiken och läsläxan måste jag göra. Buhuu, stackars miig!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0