Cruel world, die motherfuckers!

Observera att Leah är väldigt trött men överspeedad, och även väldigt längtansfull, därför så svär hon så extremt mycket! Lär er inte av detta barn, SLUTA VÅLDTA SVENSKA SPRÅKET!'

Jo, fick just reda på en sak, och det gör att jag snabbt bara måste lägga slänga ner resten av sakerna i resväskan, packa handbagaget och sova! Fy fan alltså, jag ska upp halv fyra på morgonen imorgon för att sedan bege mig till Arlanda (flygplatsen) klockan fem! Sen ska man ju vara på Arlandaa i två fucking timmar och checka in och sånt och sen går planet klockan sju! YAY!
Jag kommer fan inte orka göra något första dagen i London... -.-

Jag ska försöka blogga på nått sätt därifrån, men jag tror inte det. Kan hända att jag slänger in ett snabbt inlägg i morgon bitti. Annars blir det på Söndag kväll när vi kommit hem eller på Måndag kväll efter skolan! Och juste, i skolan (bara för att jag åker till ett engelkstalande land) ska jag redovisa om vad jag gjort i London och vad som hände där och så. Jippi... Nej, min skräck för att prata inför klass är inte borta. UUUSCH, men "jag ska vara en svan" som min lärare säger att man ska vara. HA!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0