Bus eller Godis?

EN JÄVLA MASSA GODIS!
Nee, faktiskt fick vi inte så jääättemycket. MEn lite i alla fall.


JAg som zombifierad vampyr. Mejken syns inte så jättebra. Tro mig, var mycket svartare runt ögon och läppstiften var mycket blodrödare. Och jag råkade skrämma slag på Linas lillasyster! USCH VAD JAG SKÄMS!!!

Ja, jag gick ju Bus eller Godis igår med Anna och Lina. Lina var zombie och jag en zombifierad vampyr, medan Anna var katt. När jag åkte där ifrån tog jag modet till mig att messa den söta pojken som fråga om mitt nummer. Vi messade i typ 1 timme (40 min?). Och han är så gullig, lille snutte-plutte jag vill bara krama honom! Och jag har en plan också ;) Jag och Kristina har planerat att gå och se Tusen Gånger Starkare och hon är också vän med han. OCh då kan jag messa honom och skriva ungefär såhär:

Hej ______! (Jag vill inte nämna hans namn ifall han läser min blogg) Jag och Kristina tänkte gå på bio och undrar om du vill följa med? Du kan ta med dig nån killkompis också om du vill. Skulle vara jättekul :D Tjo

Om detta är okej för KRistina tänker jag göra det, men nån annan får klicka på skicka! Det kommer jag inte klara av.

Efter att jag kommit hem från Lina igår, gick jag och pappa på bio och såg Himlen är Oskyldigt Blå. Och den var faktiskt grymt bra! MEn ett tips är att inte se den med föräldrar eftersom det kan bli lite pinsamt här och var... Ja, särskilt första scenen :P Men se den med nån kompis, you gonna like it!

Nu ska jag och Ludvig (brorsan) snart dra till centrum för att möta upp miss Linnea och hennes bror Ludvig, om du kommer ihåg vilka de är. Nu har vi inte träffat de sen i Juli och det är ju skandal! Förrut brukade i alla fall jag och Linnea typ ses varje helg och fika på caféet Princess. Och nu ska vi återföra traditionen och fika där idag! Längtar efter den där goda chokladbollen de har som jag inte ätit på typ 1 år *dräggel*.

Nej, men. Måste sticka nu! Ska dutta på lite mejk och sen åka!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Lina som älskar din blogg

vi fick ju visst mycket!! hahaha alla tyckte vi fick mycke förutom du;)<33

2010-11-01 @ 14:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0