And off we go!

Yees, imorgon smäller det! Då ska jag till fucking LONDON! Wohoo! Är lite förkyld, men who cares! Vem vill liksom skippa en London-resa för lite snuva och en klump i halsen!? Jag ska bara ha en dricka i handen hela tiden, klä mig ordentligt och se till att ha näsdukarna i väskan, haha! Så nu har jag lovat att köpa strange godis till Sofie och Freddy, som de betalar tillbaka för sen och sen ska jag köpa något till Darya som fyller år snart och till Anna och Filippa som har fyllt år men jag inte hittat något åt! Om jag nu ens hittar något jag har råd med... Hehe, jag är nästan helt pank! Men jag får säkert en liten slant av pappa för att vi reser, annars är det bara att tigga!

Just ätit upp typ en helt paket Toblerone XL som ligger och smälter i magen nu, mums mums. Saknar den ljuva smaken, haha. Fast jag började äta på den i Lördags, så så glupsk är jag inte! Men jag är dampig, det kan jag erkänna. Jag fick ganska damp på Kristina alldelles nyss för att hennes internet dampade och hon loggades ut från facebook-chatten, haha!


Observera att bilderna hänger ihop förutom nr. 5 och 6, då jag råkat fota fel.



HAHHA, muppigt or what? Juste, glömde nämna att jag fick damp när hon inte svarade på mina dampskämt! Så då dampade jag loss i hennes profil istället!



Jag är absolut på top-10 listan för världens dampigaste barn, HAHAHA!

Så nu sitter jag här och längtar och längtar och bara önskar att det var imorgon redan nu! Ååååh, vad jag längtar! Kan inte förklara, det är bara ååh. Jag kommer få krama Michael Jackson ;)

xoxo



PS: Jag vet att jag är så EXTREMT flummig och superhyper, men jag kan inte hjälpa det! När jag har tråkigt och väntar på någonting jag vill ha så blir jag såhär! Det är samma sak dagen innan min födelsedag!
ÅH, btw, jag fyller år om exakt 11 dagar, 16 timmar, 14 minuter (och just nu när jag skriver det här) och 9 sekunder! HAHHAHA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0