Salladsbestick = Extremt fula

Kom precis hem från skolan, en helt normal och vanlig och tråkig Fredag! Däremot ska kvällen bli kul för jag ska baka årets pepparkakshus (Tradition, med pappa gör vi lite roliga och annorlunda hus. Förra året var det en flygplats - har man en pappa som är pilot så har man - och i år blir det Big Ben!) och sen pynta granen och other christmas stuffs. Lägger upp bilder sen!


Här är i alla fall en bild på salladsbesticken jag gjort på träslöjden. Den är 100% made by me -or not- och de kommer pappa få i julklapp! Kommer inte på vad jag ska köpa til pappa annars, det är så svårt med killar... Så den här har jag kämpat med i ett halvt år och det har satts sågspån i många tröjor och många naglar har brutits, man har fått torra stickiga händer och luktat koskit efter trät som luktar, ja, just koskit.


Jag tror han blir glad, det blir ju nästan alla föräldrar när de får något som barnen gjort själva, eller hur?

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha samma här! Pappa får dem....Man luktar koskit efteråt...eeew

2010-12-17 @ 19:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0