Nu nu nu, nu blir det.... PULKA!?

Jaja okej, det blev inga bilder från London igår. Men jag hade verkligen ingen tid! Vilma och Kristina kom hem till mig för att baka kladdkaka och se på Julkalendern, men så blev det ju inte riktigt. Vi bakade en extremt misslyckad kaka som inte blev uppäten, smälte Marabou mjölkchoklad i mikron (mums) och hade lite ostbollar också. Och sen spelade vi det otroligt roliga men barnsliga spelet Fantasifararen där man skämmer bort sig totalt! Åh, vad det är kul!

Sen stack jag och mamma till Centrum och köpte godis (hehe, jag åt vansinnigt mycket onyttigt igår, men ändå känner jag mig på nått sätt smalare än vanligt p.g.a att mina jeans som jag hade igår inte passar riktigt... hmmm) och så hyrde vi min barn-skräck Fantomen på Operan. Jag behövde "fight the fears" som man säger. Jag såg den filmen när jag var 7 år och blev jätterädd! Det är en kille som hängs och samtidigt så kommer det läskig musik, så ja. Och sen dess har jag varit rädd för Fantomen! Dagarna efter att jag sett filmen första gången vågade jag inte ens vara på övervåningen av huset själv. Men igår så grät jag som en gris för jag tyckte så synd om Fantomen, det är en så otrolig kärlekshistoria som jag älskar! Nu är det en av mina favoritfilmer och den är inte ett dugg läskig. Så nu har en rädsla i mitt liv försvunnit. Nästa steg: Chucky Dockan från filmen Child's Play. GOOGLA INTE OM DU ÄR KÄNSLIG!

Så vad ska jag göra nu? Om ca. 10min ska jag ta en buss hem till little Sofie och vi ska ut och åka pulka! Jag har inte gjort det på typ 2 år nu, och det ska bli så kul! Så ikväll kommer bilder från London, bakeriet OCH pulkaåkningen! Så här kommer ännu ett till bildlöst inlägg, och så tar jag igen det på nästa inlägg!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0