Not Taggad

Jag är verkligen inte taggad för helgen! Det känns som om jag antingen kommer faila eller tappa bort Lina som jag ska hålla ihop med (förutom när hon har sina dansnummer, och jag mina)! Gaaaash, och jag har verkligen ingen lust heller. Dessutom så glömde jag att jag hade rep idag! Kom på det när det bara var 10 min kvar av den, så jag får skylla på att jag mådde lite dåligt eller nått, haha. Jag klarar mig alltid undan med mina små bortförklaringar!

Är ganska pissed-of vad det gäller skolan just nu! Vi hade ett läxförhör i Svenskan och jag fick 6,5/23 som resultat! Jag hade däremot inte läst någonting och var bara tvungen att stressläsa innan lektionen, så bra att jag kunde lite. Och dessutom lyckades jag brista ut i tårar på lunchrasten. Varför? Jag har en jobbig period i mitt liv just nu. OCh det var en grej som jag hållt inne så länge som jag ville få ur mig, men som inte ville komma upp ur halsen, upp på tunga och ut genom munnen och in i allas små öron. Men nu är det för sent och jag får vänta på rätt tillfälle igen. Fan...
Annars fick jag ju alla rätt på det där andra läxförhöret och kakan (Apfelstrudeln, Äppelkaka ungefär) som jag tog med till Tyskan blev "succé". Det enda jag säger är att det var en ganska stor kaka och det räckte bara till en bit till mig.

Så nu har jag grymt tråkigt här hemma, kom på att jag måste fixa naglarna, om jag nu kommer orka det...


Ni kanske förstår mitt problem nu ;)

xoxo



OCh juste, bara en helt random sak.


JAg såg en kanin på tunnelbanan! JAg blev genast extremt glad och började dögarva!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha fan va kul me en kanin!! Kul att din hitler kaka var god =) D Där me att du var ledsen = du kan prata med mig om du känner för det <3

2010-12-17 @ 19:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0