Middag = SEN!

Jupp jupp, kom just upp till datorn efter att ha ätit Carbonara utan ägg, eftersom äggen var frusna för att vår kyl är skum och har precis som alla ämnen, 3 faser. Gasform (ok, inte riktigt men den är avstängd), Normal form (ah, det heter flytande men nu är det normal) och fast form (allt är fryst, YAY!).

Så nu ska jag pang in i duschen och kasta mig i säng, 'cause tomorrow is my birthday! Jag är däremot ganska SAD för pappa och mamma har slutat med presenter på morgonen, eller så skyller de bara ifrån sig för att de inte hunnit köpa presenter än och ska göra det imorgon. HA! Men det verkar som om jag kommer få min underbara älskade MoonBoots och sen en iPhone 4 i julklapp, men ändå! Aww, de är så gulliga! Och sen är jag säker på att jag får en locktång och the Sims 3 Kvällnöjen! Totalmente cazzo perfetto! (Nej, jag kan inte italienska. Jag andvänder Google Translate, Please tell me if that means something else! Helt Jävla Perfekt ska det vara!)

Så goodie nighti alli littli anglis! AND WISH ME HAPPY BIRTHDAY! JIIIHOO! Btw kommer Linnea och Ludvig och deras lillebror David och sen också mammas pojkvän Filip och hans dotter Felicia. Farmor och farmor mår för dåligt för att åka ner från Söderhamn, och samma sak med mormor och morfar. Vi kommer träffa de nån annan dag. Och sen så har mab dansrepetition nästa vecka på Torsdag och på Fredagen fyller mamma år, och på Lördagen blir det dansshow och på Söndagen också dansshow, och sen på Måndagen är det Arbetslagens dag (eller nått sånt) och på Tisdagen skolavsluting och på Fredag därpå är det Julafton! Det är det som jag har inplanerat, jiiiihaaa! Sen måste jag proppa in en dag med Julklappsshopping... Hmm, antagligen den här helgen som kommer...

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0