Kort utan bilder

Sitter just nu i bilen på väg till min farmor och farfar. Så det här blir ett kort och bildlöst inlägg. Troligen kommer det att bli ett ikväll också. Men jag hoppas att er julafton blev bra! Min blev, och jag tror ni förstår varför jag inte bloggade igår. Any ways, här kommer en lista på vad jag fiiick: (Me happy!) 1. Babyliss iCurl pro230 (locktång) 2. Hårtork från typ Björn Axelsson (dont remember really. Men den var till mamma och brorsan också, synd...) 3. Kalender för 2011 med bilder på Michael Jackson (haha, me likie) 4. Shower Gel och en nagelfil från the Body Shop. 5. Desperate Housewives säsong 3 på DVD 6. "Roterande" högtalare för iPhone/iPod (Går att sätta i alla olika iPhones/Pods och den laddas samtidigt. Ni får se sen vad som me as med roterande, jag vet faktiskt själv inte...) 7. 1000kr från m&m och f&f Det är det som jag kommer på just nu, fick säkert något mer som jag inte kommer ihåg. Men sen kommer moln-bootsen nån gång nästa vecka. Vi fick mail igår där de berättade att de är i Tyskland. Nu är det ju helg så jag gissar på att de kommer på Torsdag. Nicigt nicigt! Julkramar Leah

Kommentarer
Postat av: Leah

1. Hur många bananer kan du få in i din mun samtidigt? (skalade)

2. Hur många köttbullar kan du få in i din mun samtidigt?

3. Har du någonsin ätit en alligatorkorv?

2010-12-26 @ 00:21:59
URL: http://leah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0