Julmarknad

Åh, gud vad jag bara längtar tillbaka! Jag har ju inte bloggat sen i Lördags, oopsi, men jag hade ingen tid alls före eller efter dansshowerna! Men jag vet i alla fall inte om jag har berättat att vår klass var på Julmarknad i Gamla Stan idag. Det var jättemysigt och underbart. Däremot tog jag inga bilder. Men shoppa det gjorde jag! Jag köpte inte så mycket saker, bara dyra och sen mat och godis. Men men, my face is still smiling!


Först köpte jag den här så otroligt söta och effektiva neccesären från the Body Shop. Den har jättemånga fack som man dessutom kan knäppa bort och andvända som små egna neccesärer! Ett plus är att den går att andvända som en kuvertväska! Och vem skulle inte vilja ha en sån här söt väska? Tänk med silvrig kedja som axelband också. Ååh, gud! DRÄGGEL! Däremot gillar jag inte priset... 245kr. Men jaja, den är snygg!



Can you see the hidden thing inside? Ja, det är en liten söt fickspegel! Jag är totalt kär och den kostade bara 40kr! Och jag ångrar att jag inte köpte åtminstone en liten söt glasfigur, som de hade i samma bod som spegeln.





Fin va? Jag är ganska kär...

Och sen mina snygga knästrumpor som matchar med mina nya vantar! LOVE LOVE LOVE!!!


Over-knee socks, 149kr Indiska


Och vantarna, 99kr, också på Indiska.

Jag älskar de små rosetterna på vantarna. De är så gulliga!


Titta så sött!

Haha, jag blir verkligen kär i saker och jag förstår om ni tror jag är galen!

Så, nu ska jag titta på the Twilight Saga: New Moon, med pappa. Lite Måndagsmys sådär, ya know.

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0