Julen är här!

Nu känner jag verkligen julstämningen i hela huset! Eller nästan i alla fall... Imorgon ska vi köpa ännu mer pynt, men det vi pyntat granen med får räcka för idag.


Ni får se den riktiga granen imorgon, och inte bara ljusstake-granen!

Vet ni? Det hände just en skitskum sak. Nu kommer säkert tro att jag är dum i huvudet och helt psyko, men this is pretty scary if you ask me! Jag och pappa ska ha fredagsmys och kolla på Twilight som han inte sett än och äta chips och så. Och jag är ett Twilight-maniac så jag har en samlarbox, och när jag öppnade förpackningen låg det ett okänt föremål jag aldrig sett förrut inuti! Haha, det är en liten typ "guldbricka" (det ser ut som guld, men det är säkert inte äkta) som det står Phantom of the Opera på, och sen är det en glittrig mask som ser ut som silver... Jag svär på att jag inte rört den här boxen på ett halvår!


Här är den, och det ser ut som guld i verkligenheten men inte på bilden. JAg tycker den är ganska fin, så pappa sa att vi ska putsa upp den. Me like!

Så vad har jag gjort annars idag? Jo, torterat mina gubbar i spelet Pocket God till iPhone/iPod touch. HAHA, det är så himla kul, enligt mig. Kostar däremot 7kr, men det är ju inte så mycket så.



xoxo


Kommentarer
Postat av: Steinarfanny

Great site, keep up the good work

2012-01-17 @ 11:17:57
URL: http://steinarfanny.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0