Jag har världens sämsta nagellacksborttagning

Nagellackborttagning känns som ett väldigt långt ord. (???)

Lackade på lite fransk manikyr (ALL BY MY SELF) igår, och blev fan riktigt nöjd! Gissa vad jag upptäcker nu på morgonen? Jo, ett stort jack på långfingrets -haha, perfekt ställe- nagel och jag får damp. När jag skulle ta bort det med min vanliga nagellacksborttagning (eller nagellacksremover kanske det heter?) och bomullspaddar så kletar bomull fast sig på resten av naglarna, grrr. Så nu har jag suttit och tagot bort precis varenda nagel-fixning jag gjorde igår och händerna är alldeles kletiga och fulla med bomull. Buhuu.

Så nu ska jag gå och lägga händerna i varmt vatten för att få bort kletet och även mjuka upp nagelbanden. Sen ska jag ofc fixa till naglarna, eftersom jag är så otroligt klantig och lyckades bryta en igår efter fixningen också, och lägga på ny manikyr. Åh, hoppas det går bra den här gången. Jag känner att jag behöver manikyren på sleep-overn ikväll! VAnligtvis har jag så fruktansvärt fula och ofixade naglar. Sooo, wish me good luck!


Om jag bara kunde åka och fixa naglarna på en PROFESSIONELL salong eller om jag hade haft tid och pengar till att köpa lite lösnaglar. Åh mina älskade lösnaglar vad jag saknar er! (För er som inte vet köpte jag typ 6 paket med 24 naglar i, varav ett försvann spårlöst och ett helt paket förstördes i flyget p.g.a att limmet läkte, och hade de resten av sommaren. Det var så underbart *DRÄÄÄÄÄGEL*

Så snart ska jag möta upp mamma i stan för att köpa de sista grejorna till ikväll. T.ex för kul ska vi köpa jumboballonger på Buttericks, HAHAHA! Kristina hade såna i sitt rum senaste gången jag var där och jag blev genast kär med mitt fortfarande barnsliga hjärta. Jag kommer alltid vara ett barn längst inne och älska sånt som barn älskar. "Elementary things".

Nu innan jag går ska jag visa er ett videoklipp som jag är helt kär i!

Det kommer från låten All By Myself med Eric Carmen. OCH JAG SKRATTAR SÅ JAG DÖR!



xoxo




Kommentarer
Postat av: Giiiiiiissa

MEn har men en lillasyrra med MÅNGA ballonger så kan man ju inte låta bli att sno en... <3

2010-12-04 @ 13:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0