I Love My Life And I Wanna Live...

'CAUSE I HAVE GOT AN iPHONE! MOHAHAHAHAHAHA!

Så, Sofie åkte precis hem efter en otroligt rolig dag med sjuk sminkning, TV, flumm och pizza! Sen lite pannkaks -och toast-lagning! Så vi var hemma hos mig typ 10.30 efter skolavslutningen och planerade först att åka pulka. Men vi började göra massa annat och sen var det för mörkt. Så vi får klicka in det någon annan stans i kalendern. Men sen funderar jag på om jag kan hitta en pulkapartner till imorgon... hmm, let's type on FaceBook!

Så nu ska jag och pappa kila ner i vår egen biosalong i källaren och kolla på fortsättningen på filmserien jag fått min pappa att älska, the Twilight Saga: Eclipse. Och sen mitt i filmen kan jag skrämma pappa med iGun på iPhonen, mohaha...


För er som inte vet är iGun en applikation till iPhone/iPod touch. Det är gratis och allt man gör är att välja pistol och sen skjuta lite hejvilt genom att dra mobilen/iPoden uppåt. På bilden skjuts det då iväg ett skott och det görs ett pistol-ljud. De har gjort det ganska verklighetstroget och man måste ladda när skotten är slut. HA, vad jag älskar den här appen!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0