Happy Birthday.... TO MEEEEE!

HOHOHO, jag leker jultomten för jag är jultomten för jultomten är glad och jag är glad!


Jupp, idag är det ju min födelsedag! Som snart är slut, buhuu. 364 dagar kvar till nästa gång, gråt gråt. Och det blev faktiskt så lyckad! Förutom att i skolan kom bara 4 personer ihåg, HA. Freddy, Lina, Anna och Darya, jag tackar er för att ni är bra och kommer ihåg sin kompis födelsedag. Ni andra, fy skäms! Nu får ni inte spela på min iPhone imorgon!

GAAAAAAAAAAAAAH! Där kom vi till dagens ämne! JAG HAR FÅTT EN FUCKING iPHONE! Jag är sjukt glad, asså herregud! Sen fick jag också ett presentkort på JC, hoho, och 3 filmer. Först Edward Scissorhands, som är sjukt svår att få tag i. Dessvärre på BluRay och då kan jag bara spela upp den på brorsans Playstation 3, men det är ju sjukt mycket bättre bild och ljud så det blir bra ändå! Och pappa kommer väl så småningom att köpa en BluRay-spelare. Han vill ha allt nytt! Och sen också en annan film med Johnny Depp. Eller, det var en säsong från en TV-serie från 80-talet som han är med i, vilket jag tycker är otroligt awesome. Den heter 21 Jumpstreet. Aldrig hört talas om förrut, men jag kommer sitta och nörda det imorgon, troligtvis. Och så en samlarbox med the Twilight Saga Eclipse. Alltså filmen och typ 5 timmar extramaterial, HA. 3 skivor, ya know. Och juste, 500kr också från farmor och farfar. Och sen får jag en till present på Torsdag av mormor och morfar. Åh, älska! Nu är jag ju rik igen också, vilket känns skönt.

Så nu trixar jag med iPhonen för att få ett iTunes-konto också så jag kan köpa gratis-spel! Ohlala! MoonBootsen verkar bli julklapp, om jag nu får några. Men jag behöver ju faktiskt nya skor, så det kan de inte förneka, hehe. Eller jo, kanske.

xoxo



PS: Har inte så mycket tid nu, men imorgon kommer "årets presenthög", fast det kommer ju en till presenthög på nyårsafton för att visa ALLT jag fått på året. Nu blir det bara för födelsedagen, inklusive det jag fick i Lördags och så också. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0