Gud vad glad man blir! NOT

Nya spelet för 350kr funkar inte ens på min dator! JIPPI!

Det ser ungefär ut såhär:

  1. Jag startar spelet normalt.
  2. Går in i rätt stad.
  3. Skapar en familj.
  4. Flyttar in de i ett hus.
  5. Spelar i 10 sekunder.
  6. Skärmen blir svart.
  7. Jag kommer till datorns skrivbord, utan tecken på att sims är öppet.
  8. Ibland kommer det upp ett felmeddelande: "theSims3 Launcher har slutat att fungera"
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Jag får psykanfall på att ingen teknologi fungerar! ÅH, juste! Har jag berättat att högtalaren jag fick i julklapp inte passade till iPhone 4? JIIPPPIII, vad gald jag blir! Vi har nu lämnat tillbaka den och jag är utan högtalare, jipiiiii! Kul liv, eller hur?

Sååå... djupa andetag. JAg är lugn. Jag glömde en sak, har inte med teknologi att göra, men det har att göra med min dumma otur. Moon-Bootsen har inte kommit än och de kommer antagligen typ imorgon. Men jag kommer ändå inte få de förrän typ i helgen, för att det är pappa som beställt de och han måste skriva på att han hämtat ut de. Och han är och flyger nu, och typ resten av veckan... Bajs.

Jaja, nu ska jag gå och intrallera Sims på min andra dator istället och hoppas att det kommer funka där, annars kommer jag lägga ut ett inlägg där jag i princip bara skriker. OCh sen ska jag köpa en Bazooka och spränga hela jävla EA-games-kontoret och sen ta alla deras pengar och göra en kopia av Sims som -tillskillnad från originalet- faktiskt fungerar! (Bidra gärna med pengar för att hjälpa Linnea med sin överreaktion och ilska, och även hjälpa henne att köpa en bazooka. Skicka bara "Stöd" till 076306". Gör det idag och gör världen till en bättre plats!)


Okej, det smileysen håller i är min bazooka. Varför jag gjort en sur smiley till naglarna är för att typ 100042045 naglar är lööösa! Bajs...

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0