Gott Nytt År!!!

Sitter med Felle, Caspian (96, hehe) och Arvid (4-åring ;) ) och pratar. Vi har det jättekul för det är ju nyrår! -GOTT NYTT ÅR!- Och snart blir det kyckling och fisksoppa och sen ska vi gå till Ivalosparken där man ser över typ hela Stockholm, så det blir mycket fyrverkerier för oss! Hihi...

Bitch-fighten är inte löst än, vilket jag hoppas den blir snart. Men hon tror jag loggat in på hennes facebook och skrivit på hennes status "Linnea, du ÄR en kopia av Agnes Nicole Winter!" Och varför i helvete skulle jag göra det!? Jaja, fortsätter hoppas!

KAn inte skriva mer, för Felle och Arvid har krig och ungefär hänger över mig då och då (;) )

xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0