Galen Mini-Shopping

Tjollahoppsansa! Har tyvärr inte haft tillgång till en dator och varit ganska upptagen med annat under dessa 3 dagar jag inte bloggat. Men jag tror ni förstår, det är ju trotsallt jul!

Så idag var jag och Felicia inne och stan och shoppade lite smått. Först två nagellackKicks (70% REA så båda nagellacken kostade 38kr, där vanligtvis en burk brukar kosta 60kr) och sen pärlörhängenUr och Penn (50% REA, så 19kr) och sen lite lösögonfransar (79kr H&M) och lösnaglar (89kr H&M). Perrrrrrfect...
Efter åkte jag till mamma som är fullt upp med att städa en nyrenoverade lägenheten. Det nya badrummet var ursnyggt, och ni ska få se bild på det nån dag! Sen åkte jag själv till Fältöversten och köpte det nya the Sims 3 Kvällsnöjen! Det kostar 349kr och just nu håller jag på med istallationen av vanliga the Sims 3, eftersom min dator laggade och tog bort mina program måste jag även istrallera om det, vilket tar jävligt lång tid. Men jaja, tror jag ska duscha medan eller nått.

'
Me love Sims, och där har ni en liten titt på naglarna också!

Lovely, isn't it? Sen längtar jag till mamma kommer för jag lämnade min påse med massa grejor i hos henne. Orkade inte ha med den till Fältisen, så hon kommer med den sen och då kan jag testa fransarna!

Många Julkramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0