En liten hälsning bara...

Satt just och kollade igenom min kompis blogg, då jag såg ett inlägg om min sleep-over. Jag blev väldigt ledsen, men jag tänker nog inte säga vem som skrev det. Det känns taskigt... Men om hon ser det här hoppas jag att hon verkligen ångrar sig, och jag tänker verkligen inte säga förlåt för att jag gör det här inlägget.

Det här är vad hon skrev:

Jag och namn borttaget var så himla tröttna kl.4.45, vi somna… :(
Vi får dygna nån annan dag kanske.
Nu är jag den enda som är vaken :( lite ensamt känns det haha ;)
När jag kommer hem så ska jag ta en dusch och sen ska bara sova! ;)
Jag är shit trött och hungrig, men för Linnea får man inte äta något.
I natt var Linnea jätte bitchi hon dampade på mig och namn borttaget för vi pratade så hon inte kunde somna. Sen sa hon att vi fick gå upp eller ner om ville prata. Då gick upp på badrummet och pratade tyst, men sen kom Linnea upp och sa ni kan inte här för hon hör oss prata. Sen komma vi ner igen då var vi tystare, men sen pruttade namn borttaget i sömnen och började jag och namn borttaget skratta jätte mycket och då dampa Linnea och gick upp till sin säng och sov. Det läskiga är att linnea ligger i soffan nu och sover.

JAg vet att det är lite gammalt, men ändå gör det mig väldigt ledsen! Och nu ska jag säga till dig som skrev:

1. "Men för Linnea får man inte äta något" Jo, visst får man äta för mig! Det var ju inte så att ni helt plötsligt klockan 2 på natten gick upp och började rota runt i mitt kök? Visst får man äta, men ni kunde väl åtminstone ha frågat, för det är inte särskilt schyst att bara gå och ta ur andras hus!
2. "Linnea jätte bitchi hon dampade på mig och namn borttaget för vi pratade så hon inte kunde somna" Skulle ni gilla om ni hade bjudit hem 11 tjejer för en rolig kväll och så beslutar alla sig för att sova. Alla har typ redan somnat, förutom ni, och då springer ni upp, knäpper till mig i ansiktet och drar av täcket! Och sen kan jag inte somna om och ber er att va tysta, men det kunde ni tydligen inte va.
3. "Sen sa hon att vi fick gå upp eller ner om ville prata. Då gick upp på badrummet och pratade tyst, men sen kom Linnea upp och sa ni kan inte här för hon hör oss prata" Gissa varför? Och dessutom efter så la jag till "Eller kan ni gå ner för annars väcker ni min familj också". Och en av er svarade till och med "okej". Och om jag fortfarande hör er prata när ni är 1 våning upp, tror ni inte jag blir lite sur då?
4. "men sen pruttade namn borttaget i sömnen och började jag och namn borttaget skratta jätte mycket och då dampa Linnea och gick upp till sin säng och sov." Jag dampade inte, jag sa tyst "nu är jag väldigt trött" och gick upp. Tror du överdriver lite...
5. "Det läskiga är att linnea ligger i soffan nu och sover." Skojar du med mig eller? Det här är det som stör mig mest! Trodde du jag skulle vakna av att du stirrade på mig och sen döda dig med mina dampiga och bitchiga ord eller?

Ville bara säga det till dig, så jag hoppas att du förstår.

Kommentarer
Postat av: S

Asså Linnea, Gud vad du är falsk! Du överdriver bara och jag kommer verkligen inte säga förlåt till dig!

Föresten är du en kopia av Agnes Nicole Winter!

2010-12-29 @ 14:01:07
Postat av: Du vet vem jag är...

Alltså "S" lägg av!! Vad har hon gjort för att förtjäna detta?? INGET... Så skriv inte att alla är bitchar när du e en själv!

2010-12-30 @ 22:01:34
Postat av: Sofie

¨du vet vem jag är¨ håll käften!!!! Lägg dig inte i andars bråk, NO-LIFER. Jag är ingen bitch är säger bara sanningen för jag vill inte ljuga eller snacka skit bakom andras ryggar. Där säger jag mycket jag inte borde säga, men tacka mig en dag. När du kanske kommer på vilken NO-LIFER du var.



p.s jag har ingen anning vem du är, men du är säkert någon i min gamla klass! T Ö N T



BTW varför är inte freddy med??? Visst jag är djävulen och kommer alltid vara, TACK.

HEJDÅ FÖR ALLTID ALLA JÄVLA TÖNTAR.



2011-07-01 @ 21:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0