Easy A



Nu var det ett tag sen jag bloggade igen, jag vet. Men ibland orkar jag verkligen inte! Men men, lets not talk about that. Nu ska jag berätta lite sakkkkkker.


Igår var jag hos mammas pojkvän Filip men mamma såklart, för att hennes pojkväns "kompisfamilj" kom dit. OCh de har en dotter som heter Claudia, som jag "älskar" eller vad man ska säga. Hon har bara en underbar personligen och är helt fricking amazing! Vi känner inte varandra så jättebra än, men jag var tvungen att följa med för att träffa henne vilket jag inte gjort på typ ½ år. I alla fall så bakade vi chokladbollar och drack Cola ur glasflaska, haha. Så mycket godar då ju! Vilket man inte riktigt tänker på om man inte är en riktig läsk-fantast.

Och ni kanske har listat ut vad jag gör nu? Japp, jag ser på filmen Easy A. Den är så grymt rolig, men så grymt snuskig. HAHA, ses inte med föräldrar! Så det är väl typ en halvtimme kvar på den och sen ska vi äta och jag ska duscha efter dansen. Brukar göra det på direkten, men jag orkade inte och sa "jag gör det ikväll efter maten när jag ändå ska byta om liksom". Jag tänker stort ;)

Och nu har jag även bestämt mig, jag kommer köpa (förhoppningsvis) Moon-Boots! YAY ME! Modellen heter Tecnica Moon Boots Elite White och är jättesnygga!


Jag älskar den lilla pälsen längst upp och snörerna med de fina fyrkantiga små silver-pärlorna på! De är så jag och helt underbara! Däremot såg jag att i en liten butik i Lidingö Centrum kostade de 2499kr, men jag vet att de finns billigare någonstans, enligt Sofie och Freddy i min klass i alla fall. På deras fina hemsida som de tipsade om
så kostade de 179 euro, vilket är ungefär 2000 spänn. Hehe, men om jag inte får de bara sådär (mamma gav ju mig faktiskt en jacka för 3000kr så nu är det pappas tur! Och jag får aldrig såna dyra saker annars, och de här är varma och bra och sköna) så kommer jag att önska mig de i julklapp! Åh, hoppas hoppas hoppas! Håll tummarna för mig!

xoxo




Btw, bara rent sådär ganska random. Jag fyller år imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0