Det här var ju... kul (?)

Om ca. 1 timme ska jag åka till dansshowen, och jag har inget att göra fram till då! Då ska man åka bil till Dieselverkstaden (där showen är) i 1 timme, och sen samling klockan 4 och sen ska man vänta på att showen börjar kl. 5. Sen är jag ju inte med i första akten heller så då ska jag leta rätt på Lina, som också är med i akt 2 och så ska vi sätta oss i en liten biograf bredvid som visar showen live! Och sen är jag nummer 3 och 10 i akt 2. Och juste, vi ska hämta tomteluvan hos mamma också. Kul dag eller hur? Sen ska man hem till mammas pojkvän Filip och fira mammas födelsedag eftersom hon fyllde år igår. Jag har 2 fina presenter till henne, ett som bara är från mig och ett som är från mig och Ludvig. But I chose them both!


Det här är jag just nu:

Kläder:
Kavaj: JC 399kr
T-shirt: H&M 99kr
Lacktights: Lindex 199

Smink:
Great Lash Mascara: Maybelline New York (Lindex) 99kr
Mjuk Eyeliner: Jättegammal från H&M
Läppstift: Lumene (Lindex) 59kr

Ja, hoppas det blir kul och att jag hittar. Det är ju så att jag har inte varit på repen så jag har ingen aning om var vi ska samlas på Dieselverkstaden. Det är ju ganska stort där och så. Jaja, vi får se. Jag lyckades ju förra året, så varför skulle jag inte göra det i år?

xoxo


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad snygg du har blivit "leah" <3

2010-12-20 @ 17:13:07
Postat av: Anna

va snygg du är "leah" <3

2010-12-20 @ 17:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0