Blää

Det gick inte så bra hos Sofie. Vi åkte pulka lite grann, men sen frös vi så mycket att vi gick in för att laga lunch istället. Då fick jag helt plötsligt jätteont i huvudet och efter ett tag låg jag böjd över toaletten och spydde. Usch... Vi höll på ett bra tag för att få tag på min mamma, som hade massa möten på jobbet. Men efter ett tag så svarade hon och så kom hon och hämtade mig med en taxi, haha. Men på vägen ut spydde jag rakt ut över Sofies trappa och det bildade en stor pöl. Jag skäms fortfarande, förlåt. Mamma fick åka tillbaka sen och fixa det.

Så nu har jag varit hemma hela dagen och blir hemme imorgon också. JAg känner mig mycket bättre nu och har inte spytt sen trapp-händelsen. Men jag har sovit och haft ont i huvudet. Däremot fick jag i mig mat utan att det kom upp igen, så det var skönt. Jag hade antagligen bara ätit något skumt och sen var det liksom bra. Men det blir nog sleep-over på Lördag! Så det känns skönt. Filmen är bestämd och det blir skräckisen jag har sett många gånger och ni har hört mycket om. The Messengers. Jag tycker inte den är läskig, men igår i skolan när jag nämde den bröt Alice ut: "Men gud, den är ju skitläskig! Det sitter ju en liten läskig pojke och gråter, och då kommer hon och då ba AAAh! I en lada, den är ju liksom så läskigt!" ungefär. HAHA, normala männsikor tycker väl den är läskig. Jag är inte normal, för jag ska se När Lammen Tystar, den väldigt kända och väldigt läskiga filmen som handlar om en kannibal som vill sy en kvinnodräkt till sig själv av riktigt skinn, så han flår en kvinna och sitter och syr med hennes skinn. Mysigt va?

Jo, juste. Bilderna, de kommer ni nog inte få se. Hehe, jag är trött och det är en massa bilder och jag kommer aldrig orka att sitta och göra ett kollage av alla de! Dessutom kommer jag aldrig kunna välja. Jag bjuder på en anna bild istället:



Förlåt för den suddiga bilden, men det här är ett annat "mästervärk" made by me. Det är nog den teckning jag är nöjdast med. Vad tycks?

xoxo



Kommentarer
Postat av: Liina

1. STACKARE, pulka e ju skiitkul! ;)

2. JOO, lägg upp bilder!

3. OMG, du e bäääst!!<3

4. LOVEU

2010-12-03 @ 14:51:02
Postat av: Jennifer - JenniferTheStar.blogg.se

Passa på & gissa på "Gissa Kändis!"



Kram Jennifer - JenniferTheStar.blogg.se



P.s. förlåt om du inte gillar såna kommentarer :(

2010-12-03 @ 16:42:56
URL: http://jenniferthestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0