Biblioteket

Japp, här sitter jag då och dricker cola på Lidingö Stadsbibliotek. Ja, jag vet, det är en vanlig skoldag men jag har lunchrast! Och Centrum ligger ju bara typ 5 min från skolan, så så. (Freddy snodde just min cola och la den i sitt knä sen smugglade hon den under bordet och la den i mitt knä)

Så, hur var det i London? FUCKING AMAZING! Hur har det varit från måndag till idag? FUCKING AWFUL! Ja, du läste rätt. JAg har varit trött och knappt sovit alls och längtan så mycket för nu fyller jag ju år om 6 dagar! Det är helt sjukt, nästa vecka på Tisdag, OMG! Och på Lördag blir det ju "partaj" och då får man massa prisinter, som jag älskar! Det är bara det att jag är ganska blyg så jag skäms lite för att jag får så mycket fint och så är jag rädd att jag inte säger tack för presenten tillräckligt mycket. Så det här är jag: "Tack jättemycket, tack tack tack tack tack! NU HURRAR VI FÖR DE JÄTTEFINA PRESENTERNA! HUUUURRA OCH TACK TACK TACK TACK TACK!" och innan gästen går "Tack för arr du kom och tack för den grymt enormt jättefina presenten!" So, don't give me something to nice, then I wanna give it back to you!

Så nu sitter jag här och skriver det här tråkiga, bildlösa inlägget för att hålla min blogg uppdaterad. Men det kommer många bilder från London ikväll! So see you then, xoxo



Eller okej... slänger in en annan bild som redan däremot finns på bloggen. Bara för nånting!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0