Agnes Nicole Winter???

Du som kallade mig bitch, du har verkligen gått för långt! Vad fan är det för likhet mellan mig och Agnes Nicole Winter!?
JAg kände skuld för att jag skrev det där inlägget, men för fan inte längre. Och jag kommer inte känna skuld för det här heller, det var du själv som satte dig in i det här. Och för er som inte vet vad jag pratar om:
Asså Linnea, Gud vad du är falsk! Du överdriver bara och jag kommer verkligen inte säga förlåt till dig!
Föresten är du en kopia av Agnes Nicole Winter!

Agnes är och tror:
  • Tror hon är bäst.
  • Tror hon kan skådespela.
  • Är blond.
  • Blir lurad av sina managers.
  • Är ganska dum.
Jag är och tror:
  • Är ful.
  • VET att jag inte är bäst.
  • Är brunett.
  • Är blåst av många av mina vänner.
  • Är ingen liten bitch som bara vill bli populär som går och snackar skit om allt och alla och bryr mig om andra är populära eller inte. Det är inte jag.
  • Är inte helt blåst, och dum i huvudet.
Vad är likheterna? Båda är fula och blir blåsta. Liten poäng har du, men vad annars? Eller sa du bara att jag var kopia för att vara taskig och få mig att bli ännu ledsnare?

Hur kunde från början få tanken att skriva att jag var en bitch för att jag blev sur på dig för att jag behövde sova? Och bara så du vet, skitsnack stannar inte så länge inom de som sagt saker. Sånt kommer ut...
JAg har inte haft en riktig fight sen typ 3:an, men nu är jag väldigt sur. Jag tänker inte säga att du är en bitch, för du är ingen. Just nu beter du dig bara som en. Jag älskar dig, men nu har du gått för långt! Du måste tänka på vad du säger, och jag vet att jag kanske kan vara lite känslig. När du kallade Eva bitch, blev hon inte direkt ledsen. Men jag blir! För mitt liv kanske är svårare än andras, mitt liv kanske inte är perfekt. Men jag tänker fan inte sätta mig och gråta i hörn den här gången, det kan jag lova! Hoppas du förstår det...
PS: För alla andra som läser min blogg så är jag otroligt glad för mitt Sims funkar på min andra dator!

Kommentarer
Postat av: S

Lilla flicka, likheterna mellan dig och Agnes Nicole Winter är:

• Ni båda tror att ni kan skådespela. ( du har fastisk bara gång på teater i mindre än ett halv år! )



• Ni båda tror att ni kan sjunga host*



Jag skrev att du är en kopia av Agnes Nicole, där för jag ljuger inte för mina vänner, jag vill att de ska få höra sanningen!

2010-12-29 @ 20:39:00
Postat av: S

Jag Mennade gått på teater i ett halv år!

2010-12-29 @ 20:40:04
Postat av: Carl-Richardt

Lugna ner er ett hekto nu, flickor små. Inte ska ni väl vara ovänner. Gud i himlen vill att alla ska älska varandra, annars kommer världen bli en väldigt tråkig plats. Om ni vill hamna i himlen tillsammans med Jesus och Vår Farder måste ni förlåta.



Jag vill att världen ska vara en varm och kärleksfull plats. Om ni inte ångrar era elaka uttalanden och kommer dera liv

efter döden att spenderas i helvetet. Jag är präst (snart

biskopkandidat) , så om någon av er vill tala ut med mig om era bekymmer så är det bara att göra det, mina vänner. Må Guv vara med er, och visa er vägen. Jag ber för er. Amen. Vi är alla Guds barn.



P.S. Glöm inte att Gud har placerat en avlyssnande liten elefant i alla människors huvuden, så att han kan tjuvlyssna på era tankar. Alltså måste ni ångra er på riktigt! ANNARS KOMMER NI BRINNA I HELVETET! D.S.

Carl-Richardt

2010-12-29 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0